20.7.12

Zlatan is my homebudy


Som du säkert läste så är Zlatan i krokarna och hälsar på. Vi är ju gamla vänner sedan innan eftersom vi träffades i Oslo en del. Vi lärde känna varandra då jag jobbade på deras stora arenor och sedan även privat. Superkul att han kunde komma förbi med sitt tidspressade schema alltså! Vi har mycket att ta igen!
Nu är det dags för frukost och sedan ska vi ta dagen som den kommer.


Neeee, nu ljuger jag allt;)
Visserligen stämmer det att Zlatan är hos oss nu, men vi har inte träffats i Oslo.
Och om man ska vara helt ärlig är det inte i fysisk form som han är här, utan mer i bokform;)

Min kille läser denna bok och nu har även jag börjat göra det, den är inte så bra egentligen, men jag vill läsa den på något sätt. Så nu vill jag bara få det överstökat så jag kan läsa bättre böcker bums,haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar