1.7.12

bröllop



Igår vankades det bröllop. Från klockan ett till ett festades det loss i kärlekens tecken.
Första bröllopet i mitt vuxna liv. En riktig toppenkväll och dag. Tusen tack för den underbara festen. Folket där var hur härliga som helst. Jag kände endast ett fåtal personer men alla var så öppna och trevliga så man kom lätt in i gänget. Älskar när det är så.

Vigseln hölls vid Färjenäs i Göteborg och festen ägde rum lite ovanför det stället i en trädgård. Massa uppträdanden, fina tal och andra spexiga saker hände med jämna mellanrum och förgyllde kvällen ytterligare.
Paret strålade och jag upplevde det som att alla andra par som var där blev lite extra kära. Lyckan och kärleken spred sig verkligen. Att få dela denna upplevelse med min kärlek gjorde allt ännu bättre =)





Fin bild på mig och S tagen av Neda Johansson =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar