19.7.12

Kinect


Åå så länge jag har velat spela med denna "konsoll" eller vad man kallar det. Är väl snarare xbox som är konsollen till kinect, men men, i brist på ett bättre ord;)
Att spela detta har t.o.m stått på min "att göra lista". Så gissa om jag blev glad då Sara hade detta spel. Vi hoppade, smashade och flaxade med armarna hela kvällen,haha. Det ser lika kul ut som det är.

(Kinect är alltså en typ av tv-spel där du personligen är spelaren, bodyfierad. En läsare som sitter vid tv-n läser av dina rörelser och tolkar in det i spelet, så man använder sig alltså bara av sin kropp, inget mer då man spelar.) Shiiit vad kul det var! En riktig toppenkväll! Är inte någon spelperson alls egentligen, men guitar hero, kinect spelen och singstar (som jag iofs bara testat en gång) gillar jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar