3.6.12

Kalas och känslor


Lite senare idag är det dags att fira S bror som fyller år. Det ser jag fram emot =)
Pratade för en liten stund sedan med en bekant som ligger på sjukhus och är riktigt svårt skadad. Jag fick hålla tillbaka tårarna varenda sekund. Ville inte att personen skulle höra mig bryta ihop ifall det skulle göra det värre för denna. Svårt hur man ska göra med sådant. Och jag är verkligen en känslig person och lever mig in i allt hela tiden. Både dåligt och negativt. Nu blev jag så glad att personen är i livet så grät för det samtidigt som jag blev så ledsen för att personen är så svårt skadad.

Nej, jag är ingen tuff brud, svimmar på biografer till actionfilmer och gråter av lycka då jag ser studenter som kör runt med vagnar och är överlyckliga m.m.. Men jag är hellre för känslosam än att vara stenhård. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar