19.6.12

hoho!


Hur står det till med er en dag som denna?
Mediterat från halv sex till sju imorse eftersom jag ej kunde sova. Meditation är verkligen grejen för även om man sover dåligt så är det det näst bästa efter riktig sömn. Tack vare det är jag helt okej pigg idag.
Får ev bli lite kaffe senare?;)
Äter frukost och förbereder mig för mastodontdag på Frölunda Torg. Hoppade ju in där lite snabbt igår också eftersom de hade megakris. Snäll jag är;) Ibland får man ställa upp, vet själv hur det är att ha för lite folk i en butik med massa kunder.

Medan frukosten intas kollar jag in ett gammalt program som heter Style by Kling och i detta program är hon med Carolina Gynning. Får så mycket energi av att kolla på just detta avsnitt. För Carolina är så härlig. Massor av positiv energi. =))



 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar