6.6.12

All in eller ingenting



Jag erkänner för dig att jag är sämst på att chilla, i alla fall om det finns andra med i bilden Det är all in eller ingenting som gäller.  Och om man bara sitter och tar det lugnt kan jag bli ganska högljudd och börja skråla eller skämta högt, vilket säkert är lite smått irriterande för vissa;) Men jag vill ha så kul som möjligt hela tiden.
Det är därför jag är som jag är.  Så håller jag på till jag inte orkar mer, som idag på picnicfestivalen. Hade jag taggat ner några hekto hade jag orkat göra saker längre tid, men det är roligare att ha det toppenkul hela tiden idtaället för mellankul under längre tid. Vissa har superkul genom att ta det lugnt, men jag är inte en av dem.

Sen gick alla vidare för att se Timbuktu på Liseberg, medan jag var helt slut och gick hem. Jag säger då det;) Jag är som ett barn. Leker till jag är helt slut och sover sen och sen kör vi på igen,haha.

Jag tror det är just på grund av att jag är såhär när jag träffar folk som jag även har ett stort behov av att vara själv. För då kan jag slappna av på riktigt. Om jag är med folk tänker jag att jag missar något om jag tar det lugnt,haha. Tänk vad olika man kan vara =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar