5.3.15

Sjukstuga

Hejsan fina ni!
Hur är dagen?

Igår fyllde jag minsann år, på den första soliga vårdagen här =) På morgonen kände jag av att jag fyllde år, gick till skolan för seminarium och det var så kul att träffa alla! Fick även två oväntade presenter som jag blev så glad för =)
Men sen då jag gick hem började jag må så dåligt. Svettades så till och med jackan blev svettig! Oaaah. Och jepp, då jag kom hem kollade jag och hade visst feber. Min mamma, pappa och pojkvän kom över ändå så det kändes lite som födelsedag. Men det är inte samma sak som när jag är frisk. Älskar att fylla år. Igår fick jag istället kämpa massor för att orka vara trevlig och fixa och så. Men hoppas jag är frisk på lördag för då ska det bli party.

Idag är jag ännu sjukare. Känns inte alls kul. Solen skiner där ute och värmen börjar smyga sig på. Jag orkar knappt sitta upp och skriva eller se film ens. Samtidigt som jag känner att jag måste göra saker. Söka jobb och plugga. Min kropp vill bara vila säger den...Känner mig så ynklig och ensam.
Det blir så när jag inte orkar något alls.

Men det kommer ju snart en bra dag igen. Och fler soliga dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar