25.11.14

Heeeej!!!


Hej på er!
Å vad jag har saknat att skriva av mig här och umgås med er så att säga =)
Finns ju hur mycket som helst att berätta. Hoppas du har en underbar dag!

Inatt låg jag vaken. Trots att ögonlocken var så tunga att de ville ramla ihop kunde jag ändå inte somna. Konstigt! Sedan vaknade jag tidigt imorse trots det här. Kanske somnade vid tre och vaknade sju! Jag fick hur som helst läst det som vi måste till seminariet imorgon och idag klev jag ändå upp och skrev seminarieunderlag. Gick på en halvtimma, seriöst, en halvtimma!!! Eller mindre till och med? Det är en av mina skills, att jag snabbt formulerar mig i ord och bara jag har en karta i mitt huvud så fullkomligt rinner orden ner över tangenterna. (Här i bloggen tänker jag inte så mycket på hur jag skriver utan det är mer talspråk som jag hoppas ni har överseende med.) Är glad att det är såhär eftersom jag ju har mina stunder då jag inte kan göra något alls för tillfället. Men plötsligt är kreativiteten och min "doer-fas" tillbaka.
Vilket nu innebär att jag kan ta ledigt resten av dagen, om jag vill. Egentligen borde jag plugga mer men det är inte akut i alla fall och dessutom är det en väldigt trött person som sitter bakom tangentbordet just nu;)

Önskar dig en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar