27.11.14

Effektiv dag + Zumba


Heeej!
Alltså jag känner mig som om jag har superkrafter idag. Har läst 100 sidor i en rapport som vi ska ha till vår hemtenta i Sociologin och även gjort lite annat smått och gott. Satt mestadels i skolan och jobbade idag och jag kände mig på något sätt så himla professionell och viktig. Som att saker kommer lösa sig i framtiden för mig =) Skön känsla!
Nu har jag läst nästan allt till hemtentan så har faktiskt ett litet försprång. Vilket är bra. För jag har dagar som den här då allt går i racerfart men sedan finns det dagar då jag inte kan göra något alls tyvärr. Men det blir en balans på något sätt ändå. Önskar mig ett jobb i framtiden som är fritt i hur en jobbar, i alla fall mestadels. Vet att det är svårt men det är min önskan.

Nu ska jag belöna mig med ett pass zumba med Elin och Malin. Wiehoo! Vi gjorde body balance igår, mitt nya favoritpass. Har aldrig gjort zumba innan så ska bli kul att testa. Så får vi se om jag kan rekommendera det till er. Fast gissar att de flesta redan testat det innan mig,haha.
Ha en underbar kväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar