5.3.14

Idag och lite om födelsedagen

Heeej!
Har haft en så himla bra födelsedag som firats med pompa och ståt =) Blev helt klart så bra som den kan bli, med massor av ballonger, serpentiner och en heeel låda med frukt och grönsaker!
Trodde aldrig, (och då äter jag ändå mycket av dessa varor), att jag skulle få i mig allt innan jag åker iväg, men det ser lovande ut vill jag säga =)

Ser såå mycket fram emot imorgon!

Idag har varit en riktigt produktiv dag där vår projektgrupp arbetat tillsammans mot vårt mål på ett toppenbra sätt! Vi gick fårn förvirring till en bra känsla och sen blev det kaos för att därefter kännas tydligt och greppbart igen, det som vi ska göra.
Sedan har vi haft möte angående lunchbeat. Ska bli sååå kul att ordna detta alltså!

Nu är resväskan packad och jag ska ta en bastu och en skön dusch, för det är jag värd =)

Ha det bäst nu fina ni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar