15.3.14

Good morning!


Var så skönt att få sova det som behövdes idag! Vaknade ändå halv nio,haha, men ändå =)
Känner mig sådär och är såå glad att jag ej behöver jobba idag! Fast behöver ändå försöka jobba på skolarbetet. Har hemtenta nämligen. Borde varit klar vid det här laget, men eftersom jag är sjuk har jag försökt men enbart kunna skriva någon mening, sen har hjärnan sagt stopp. Om inte annat kommer det säkert kännas bättre imorgon så får göra den då.

Nu ska jag äta frukost. Grön drink, melon och min goda fiskgryta med koriander från igår. Älskar att äta middag på frukosten! =) Tror min kropp behöver lite annat än knäckebröd med keso och tacosås,hehe. Har testat att göra chiapudding också. Gjord på kokosmjölk och med chokladsmak då såklart;) Får se hur det bli! I så fall blir det en nyttig efterrätt som avslutning på frukosten! Till det kör vi en dos Desperate Housewives.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar