10.6.13

Nakenbad på Saltholmen?


Det är kul att kolla in statistiken här. För så fort jag skriver något så hittar ni banne mig hit! Va kul =)

Dagen blev riktigt rolig och full med äventyr. Jag och Annika åkte till Saltholmen och hängde, läste böcker m.m. Vi råkade hamna lite fel först kan man säga,hehe. Hos nakenbadarna! Det konstiga är att varför är det bara nakna män som hänger där? Det har hänt mig förut att jag gått fel och det är alltid på höga klippor med lite skog och fantastisk utsikt som dessa nakenbadare har sitt tillhåll, verkar det som! Såklart är det skönt att få vara som man är all in, men det är för mig lite obehagligt att vara på samma ställe som massor av nakna medelålders män och äldre än så...Så därför är det typiskt att de bästa platserna är upptagna;)
Till dig som tänker vara på Saltholmen i sommar, skippa att gå upp på stigarna längs med Cafèstugan. Till dig som vill vara naken med dessa herrar vet nu vart du ska gå;)

Sedan har jag gjort en låt och tränat massor, Fick såå mycket positiv energi som ökade hela dagen likt en positiv spiral. Underbart!

Det hände massor av mer saker idag men det blir en lång roman om jag skriver om allt,hehe.
Ha det bäst nu fina ni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar