11.6.13

Josse kom hiiit =)


Imorgon får jag äntligen se min älskade Josefin. Ska bli så kul att hon kommer och bor hos mig en natt. Då jag jobbade hade jag mer pengar att åka och hälsa på henne för och var i England 5-6 gånger per år, men nu är det bara två gånger jag varit där på ett år. Tur då att hon kunnat komma till mig två gånger också =)

Imorgon ska vi köra en klassisk Josse o Nina utgång minsann med tacos innan,hehe. För det måste engelskan ha innan hon beger sig ut i natten =)

Vill att det ska vara onsdag nuuu! Men idag är också en härlig dag minsann! Får se vad jag hittar på, ska ut på en pw snart och antingen ska jag vandra hela dagen, men känner jag att jag hellre bör ta det chill så gör jag det =) Skönt att ta dagarna som de kommer lite alltså=)

Vad är dina planer? Ha en underbar dag =)








Josse och Katarina - Party in crime! =)
Det är alltid så kul att gå ut med Josse alltså! Vi gillar precis samma saker då vi går ut, är lite lagom? galna och bara kör all in till den bästa musiken =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar