25.2.14

Today



Det blev en mastig dag idag angående föreläsningen. Det var kursuppstart för Ledarskap och medarbetarskap. Vet inte vad det var med denna dag men den kändes negativ till en början, jag kände mig också negativ och uppgiven. För en stund. Det blir nästan alltid såhär i början på en kurs på vårat program. Man blir frustrerad för vissa lärare vill att man ska kunna saker med en gång, man kanske kan men inte när man ställd inför något så plötsligt - pang - bom! Men den lade även grunden inför kommande examinationer så det kändes bra på det stora hela.

Efter skoldagen mötte Anna upp mig och vi tog en fika plus en promenad i solen. Såå skönt! Det är verkligen så viktigt att bryta av plugget enligt mig. Då får man energi.
Då jag satt och pratade med Anna kände jag att jag inte alls orkar ta tag i den här kursen, även om den är rolig. Nu sitter jag här och pluggar på som fasiken,haha. Jag kan verkligen vända på en sekund. Skönt att man kan hitta det positiva och sitt engagemang lätt ändå =) Det är en av mina starka sidor. Vilka är dina starka sidor? Sidor hos dig själv du är stolt över, glad att du har eller får användning av mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar