26.2.14

All in dagen

Hejsan!
Hur är läget med er en dag som denna? Har känts som måndag idag på något sätt!
Har verkligen kört igång och varvat plugg med vårstädning både av lägenheten och av mig själv. Man kan nog aldrig säga att det är kul att städa, men om man antingen drar på bra musik eller gör någon afformation  eller liknande samtidigt blir det roligare! Idag kände jag att jag lika gärna kunde göra det för att avlasta hjärnan eftersom det är intensivplugg som gäller nu så jag kan vara ledig då jag åker :) & fint blev det!
Ska bli såå skönt att lägga sig nyduschade i en nybäddad säng:)
Fick frågan igår vad jag gjort med mina naglar,haha. De brukar alltid vara fixade och fina men är nu nedbitna och färgen är avskavd här och där. Älskar att fixa mina naglar och ha dem fina så ska ta tag i det ikväll som avkoppling :) vad gör du för att koppla av?
Ha det bäst nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar