2.4.14

Ett hus i skogen

Hittade ett "hus" mitt i skogen idag. Tycker verkligen om att vandra i skogen! Och redan efter några gånger känner jag mig mycket starkare i kroppen! Det finns spår man kan gå på men för mig ger det mer att gå i terrängen. Både för omgivningen är finare och man använder kroppen på fler sätt också.
Jag tänker göra något för mig själv ( behöver inte vara att jag är själv dock, men något jag gillar) varje dag nu. Det har jag gjort ett tag
och oavsett hur mycket det finns att göra har jag insett att man måste fylla på energi åt sig själv, till sitt hjärta o själ för att ens klara av dessa saker. Men ibland behöver man påminna sig om det. För det händer ofta, precis då jag har som mest att göra, hur viktigt det är.
Vi har fått ett liv, det är inte till för enbart jobb om man säger så!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar