30.7.13

Förändringar


Just nu är jag i en period av mitt liv där det sker extra många förändringar högt och lågt.
Förändringar sker visserligen hela tiden men som sagt i olika grad. Om många stora ändringar sker över en kortare period är det faktiskt så att immunförsvaret sätt ned! Oavsett om det är bra förändringar eller dåliga blir man lite/mycket svagare.
Jag har hållit mig uppe länge nu tycker jag och igår slog det plötsligt till. Benen sparkades undan och febern steg och jag är nu helt utmattad. Först sover jag 12 timmar över natten och sedan orkar jag enbart vara vaken max 2 timmar, efter det måste jag sova igen. Är helt slut!
Då är jag glad och tacksam över att mina kollegor förstår mig och att jag har möjlighet att vara hemma från jobbet utan att bli belastad med skuld. Tycker det är ovanligt på arbetsplatser idag! Men det borde vara en självklarhet. Vi är ju i grunden omtänksamma av oss, vi människor =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar